Ładowanie

Profesjonalne konto na Twitterze w 5 krokach.

Pierwsze wrażenie wywiera się tylko raz. Warto więc zrobić wszystko, by było pozytywne, szczególnie jeśli dotyczy budowania wizerunku urzędu w internecie. Właśnie dlatego przygotowaliśmy kilka praktycznych porad, dzięki którym konto twojej jednostki na Twitterze nabierze profesjonalnego wyglądu.

1. CHARAKTERYSTYCZNE ZDJĘCIE PROFILOWE (TZW. AWATAR) ORAZ ZDJĘCIE W TLE

Są doskonałą szansą na pokazanie, kim jesteśmy, czym się zajmujemy i/lub co chcemy przekazać. Przyjęło się, że zamiast firmowego lub miejskiego zdjęcia profilowego wstawia się zazwyczaj logo lub herb.

2. OPIS

To nic innego, jak zwięzła informacja o użytkowniku. W opisie piszemy, kim jesteśmy, czym się zajmujemy, a także podajemy adres strony internetowej instytucji i najważniejsze informacje związane z jej działalnością.

Doskonałym pomysłem jest wstawienie do opisu hashtaga promowanego przez instytucję. To prosta informacja dla użytkowników serwisu, że gdy będą chcieli napisać coś o danym miejscu/firmie/mieście, powinni użyć wskazanego hashtaga, by włączyć się w strumień informacji. Przykładowo po kliknięciu hashtaga #wGdyni trafimy na wszystko, co zostało napisane i opatrzone tym hasłem.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 20  Strona 21  Strona 22

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

pomysł na kampanię

HUBERT GONERA KWIECIEŃ 2 (2) 2017

Apetyczna strona turystyki

PRZYSTAWKA

W pierwszej kolejności postaram się udowodnić, że na turystyce kulinarnej można nieźle zarobić. Wydatki na jedzenie są bowiem coraz większym kosztem w całości kwot przeznaczanych na podróżowanie. Na przystawkę garść danych ze świata. Według World Food Travel Associat... Czytaj więcej