Ładowanie

Jak zbudować swoją markę osobistą? Skrócona instrukcja budowy personal brand

Kampania wyborcza zaczyna się pierwszy dzień po wyborach – ta oczywista prawda towarzyszy wielu samorządowcom, którym zależy na byciu liderem wśród mieszkańców. Już teraz w wielu miastach, powiatach czy gminach są analizowane nastroje wyborców, tworzone sylwetki kandydatów i profilowani wyborcy. Ci, którzy myślą o wyborach samorządowych i widzą siebie w roli kandydata na stanowisko „pierwszego obywatela” swojej miejscowości, muszą przyjrzeć się swojej marce osobistej.

Marka osobista to nic innego jak budowanie wrażenia u odbiorcy. Jeżeli prezydent działa bardzo intensywnie na rzecz swojego miasta i jego mieszkańców, a ci tego nie dostrzegają, oznacza to, że marka osobista tego włodarza jest bardzo słaba. Jeśli mamy do czynienia z odwrotną sytuacją: prezydent niewiele robi, a mimo to mieszkańcy mają o nim dobre zdanie, żyją w przekonaniu o jego pracowitości i oddaniu, to znak, że jego personal brand jest idealny. Są to oczywiście sytuacje skrajne. Ich zestawienie pokazuje jednak, na czym polega odpowiednie zarządzanie swoim wizerunkiem.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 30  Strona 31  Strona 32

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE