Ładowanie

Pomysł i wyzwanie. Jak stworzyć dobrą kampanię społeczną?

Rzadko kiedy możemy zobaczyć dobrą kampanię społeczną przygotowaną przez urzędników. Co jest tego powodem? Brak wiedzy o aktualnych trendach i co częstsze – nieaktualna wiedza o tym, w jaki sposób planuje się, przeprowadza i raportuje tego typu działanie.

Z artykułu dowiesz się:

  • W jaki sposób zidentyfikować problem, który stanie się przedmiotem planowanej kampanii społecznej.
  • Dlaczego niezbędna jest jego szczegółowa weryfikacja.
  • Jak zachęcić zewnętrznych ekspertów do udziału w kampanii i dlaczego ich zaangażowanie jest istotne.
  • W jaki sposób wytypować adresatów kampanii oraz tworzyć jej treści.
  • Jak krok po kroku zaplanować działania w ramach zaprojektowanej kampanii społecznej
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać.
  • W jaki sposób skutecznie przeprowadzić ewaluację i raportowanie podjętych działań.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 26  Strona 27  Strona 28  Strona 29

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE