Ładowanie

Marka lidera samorządowego

Choć do wyborów samorządowych pozostał jeszcze rok i kandydaci nie mogą prowadzić oficjalnej kampanii wyborczej, to jest to najlepszy czas, aby zastanowić się nad tym, czy wójt, burmistrz, prezydent, starosta bądź radny ma na tyle silną markę osobistą, aby jego reelekcja w 2018 r. nie była zagrożona.

 

Nie ma w Polsce urzędującego samorządowca, który na rok przed wyborami przynajmniej nie zastanawiałby się, co wydarzy się za rok. Chyba że już dziś jest pewien, że w 2018 r. nie będzie ubiegał się o reelekcję. Większość obecnych włodarzy chciałoby jednak rządzić swoimi jednostkami przez kolejne cztery lata. I choć zgodnie z prawem kampanii wyborczej nie można jeszcze prowadzić, to nie ulega wątpliwości, że w większości miast i gmin trwają już intensywne przygotowania do przyszłorocznego, wyborczego wyścigu.

Jak więc przygotować się do walki o reelekcję? Bez wątpienia może pomóc w tym silna marka osobista samorządowego lidera.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 31  Strona 32  Strona 33  Strona 34

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE