Ładowanie

Raportowanie w Google Analytics krok po kroku

Google Analytics (GA) to jedno z najlepszych i zdecydowanie najpopularniejsze narzędzie służące do analizowania ruchu na stronach internetowych. Niezależnie od tego, czy jesteśmy autorami bloga, strony urzędu lub sklepu internetowego, narzędzie to dostarczy nam cennych informacji o odbiorcach naszej strony oraz ich zachowaniu. Raporty z Google Analytics okazują się również niezwykle przydatne podczas wyboru odpowiedniego twórcy internetowego oraz przy monitorowaniu realizacji celów kampanii promocyjnej na zewnętrznych stronach WWW.

Z artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego warto korzystać z Google Analytics przy monitoringu kampanii na zewnętrznych stronach WWW.
  • Jakie rodzaje raportów można wygenerować za pomocą Google Analytics.
  • Które wskaźniki są najważniejsze i jak je interpretować.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 31  Strona 32  Strona 33  Strona 34

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

KATARZYNA CHOJNOWSKA KWIECIEŃ 2 (8) 2018

Przepis na udany festiwal

Chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu miał okazję uczestniczyć w festiwalu. Ale czy ktokolwiek zastanowił się, jak wygląda organizacja takiego wydarzenia? Myślę, że nie pomylę się, jeżeli napiszę, że umawianie artystów, zdobywanie sponsorów i planowanie atrakcji na tego kalibru... Czytaj więcej