Ładowanie

Raport Wydatki i działania promocyjne JST pod patronatem "Marketingu w Urzędzie"

Największe polskie miasta planują w 2018 r. wydać na promocję mniej niż w 2017 r. W kwietniu zostanie opublikowany najnowszy raport analizujący wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów.

W tym roku analizie poddajemy niemal 100 największych polskich samorządów, a dokładniej budżetów promocyjnych i realizowanych przez nie działań. Dokładnej przyjrzeliśmy się działaniom promocyjnym, które samorządy realizowały w 2017 r. Dość łatwo można zaobserwować, że niemal w zapomnienie odeszły już duże kampanie bilbordowe czy telewizyjne. Jeśli któryś z samorządów chce pokazać się na szklanym ekranie, to woli zainwestować w city placement, czyli pokazać się w serialu, filmie albo telewizji śniadaniowej, czy współfinansować inną produkcję promującą najważniejsze atrakcje danego miejsca. Zresztą stacje telewizyjne w miastach pojawiają się zazwyczaj przy okazji ważnych wydarzeń – zarówno sportowych, jak i kulturalno-rozrywkowych. Zadaniem mediów jest jedynie promocyjne wsparcie tych wydarzeń. Warto przy tym podkreślić, że organizacja różnego rodzaju eventów i promocja poprzez drużyny oraz kluby sportowe stanowi istotną pozycję w budżetach większości samorządów.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 48

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

KATARZYNA CHOJNOWSKA KWIECIEŃ 2 (8) 2018

Przepis na udany festiwal

Chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu miał okazję uczestniczyć w festiwalu. Ale czy ktokolwiek zastanowił się, jak wygląda organizacja takiego wydarzenia? Myślę, że nie pomylę się, jeżeli napiszę, że umawianie artystów, zdobywanie sponsorów i planowanie atrakcji na tego kalibru... Czytaj więcej