Ładowanie

Wespół w zespół by markę móc wzmóc

Zarządzanie marką miejsca przez JST i organizacje publiczne wymaga sprawnego procesu wyszukiwania i przyciągania atrakcyjnych partnerów. Menadżerowie marek miast czy regionów doskonale zdają sobie sprawę, że nie mogą opierać się jedynie na wykorzystywaniu środków własnych czy projektowych i współpracy z sektorem publicznym. Marki miejsc mają służyć przede wszystkim rozwojowi gospodarczemu, dlatego konieczne jest angażowanie do współdziałania lokalnych przedsiębiorców. Łączenie zasobów i kompetencji sprzyja budowaniu przewagi konkurencyjnej o większej sile i zasięgu, a wspólnie tworzone wartości mogą przewyższać możliwości każdej ze stron partnerstwa.

 

Na trzech prezentowanych przykładach mamy okazję przyjrzeć się różnym formom współpracy JST, organizacji publicznych i sektora prywatnego. Są to przykłady działań realizowanych za pomocą różnych narzędzi, ale zawsze mające za cel wzmacnianie komunikacji i doświadczania marek miejsc.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

RADOSŁAW KNESZ GRUDZIEŃ 6 (6) 2017

Uwaga smog!

Temat katastrofalnej jakości powietrza, który wcześniej podnosiły nieliczne grupy antysmogowych aktywistów, przebojem wdarł się do debaty publicznej. Przy tej okazji pojawiło się pytanie, czy jesteśmy odpowiednio informowani o smogowym zagrożeniu.

Czytaj więcej