Ładowanie

Betonowe koło ratunkowe – czego NIE robić podczas kryzysu?

Jak uniknąć kryzysu? Nikt nie zna satysfakcjonującej odpowiedzi na to pytanie. Wiemy jednak, od których działań należy się powstrzymać, by zdusić kryzys w zarodku – wystarczy zastosować 5 antykryzysowych zasad komunikacji z mediami.

KRYZYS W INSTYTUCJI

Kryzys jest nie tylko nieodłącznym elementem współczesnego świata, ale pozostaje też nierozerwalnie związany z funkcjonowaniem każdego przedsiębiorstwa czy instytucji. Oczywiście, dotyczy on także jednostek samorządu terytorialnego (dalej: jst), które już nie tylko zatrudniają własnych rzeczników prasowych, ale coraz częściej są zarządzane niemal na wzór korporacji. W ich obrębie są tworzone całe referaty czy wydziały zorientowane na szeroko rozumianą promocję oraz współpracę z mediami. Te komórki medialne, zespoły prasowe czy po prostu rzecznicy prasowi nieustannie muszą borykać się z mediami, a więc wymagającym partnerem, który ma istotny wpływ na rzeczywistość. Jest to o tyle ważne, że w ramach poszczególnych jst idzie nie tylko o promocję samorządu czy miejsca, ale także kreację odpowiedniego wizerunku lokalnego lidera, piastującego obieralne stanowisko w samorządzie.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 42  Strona 43  Strona 44

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

pomysł na kampanię

NINA KINITZ LUTY 1 (1) 2017

Kampanie antysmogowe

3 inspirujące pomysły na kampanie edukacyjne

Problem niskiej emisji staje się coraz bardziej palący, nic więc dziwnego, że samorządy szukają skutecznych metod na jego rozwiązanie. Działania samorządu będą jednak nieskuteczne, jeśli mieszkańcy nie zrozumieją, że zmiana codziennych nawyków może zaowocować czystym powietrzem. Jak ich do tego przekonać?