POMYSŁ NA KAMPANIĘ
Wybierz pomysł adekwatny do wyznaczonych celów
Omawiamy kreatywne pomysły na skuteczne kampanie marketingowe, które sprawdziły się w realiach jednostek publicznych i które z powodzeniem możesz wykorzystać również w Twojej instytucji.
W każdym numerze „Marketingu w Sektorze Publicznym” wybieramy jeden cel i proponujemy różne działania, za pośrednictwem których będziesz mógł go zrealizować. Aby łatwiej było porównać proponowane koncepcje, przedstawiamy je w postaci tabel, zestawień i specyfikacji, obejmujących zespół określonych aktywności, odbiorców, kalkulacje budżetowe oraz czas wdrażania i realizacji pomysłu.
Czytaj więcej
INSTRUKCJA OBSŁUGI PROMOCJI
Dobierz skuteczne narzędzia promocji i sprawdź, jak ich użyć
Dostarczamy gotowych wskazówek, niezbędnych do realizacji wybranej koncepcji marketingowej.
Pokazujemy m. in.: jak krok po kroku tworzyć materiały i przekazy promocyjne, podpowiadamy w jaki sposób wykreować dobry produkt kulturalny, sportowy, turystyczny, przedstawiamy gotowe scenariusze eventów oraz doradzamy, o czym należy pamiętać podczas organizacji wydarzeń, podsuwając gotowe plany promocji, kalkulacje oraz checklisty.
Czytaj więcej
INNOWACJE W ZASIĘGU RĘKI
Wyróżnij swoją instytucję, miasto/gminę, ośrodek, centrum, organizację, jednostkę korzystając z nowatorskich rozwiązań.
Analizujemy nowoczesne rozwiązania internetowe, dzięki którym skutecznie wypromujesz swoje działania.
Pomagamy poznać najnowsze nowinki technologiczne i podsuwamy pomysły na to, jak je wykorzystać na gruncie jednostek sektora publicznego. Każdy artykuł w tym dziale to samouczek, ułatwiający stawianie pierwszych kroków w świecie nowych aplikacji, narzędzi i programów oraz sukcesywne poznawanie ich bardziej zaawansowane możliwości.
Czytaj więcej
PRAWO KNOW-HOW
Upewnij się, że Twój pomysł jest zgodny z obowiązującym prawem
Przytaczamy zgodne z obowiązującym ustawodawstwem i orzecznictwem porady prawników.
W tym dziale uczymy, jak w praktyce stosować przepisy nowego prawa zamówień publicznych, prawa autorskiego oraz jak współpracować z agencjami, by nie narazić urzędu na straty, a nasi eksperci podpowiadają, w jaki sposób przeprowadzać poszczególne działania marketingowe, żeby nie zakwestionowała ich żadna kontrola.
Czytaj więcej
MARKETINGOWA MAPA DROGOWA
Myśl perspektywicznie
Zagłębiamy się w szerszy kontekst działań i perspektywę czasową poprzez wpisanie aktywności marketingowych w daleko idący plan.
Doradzamy, jak wytyczyć długoterminowe cele, pokazujemy sposoby na eksponowanie mocnych stron gminy i znajdowanie wyróżników, które przyciągną turystów oraz inwestorów i przede wszystkim wskazujemy, jak wytyczyć drogę dla spójnych, prowadzonych na szeroką skalę, działań promocyjnych.
Czytaj więcej
WARSZTAT RZECZNIKA
Dowiedz się jak reagować na problemy, zanim się pojawią
Pokazujemy, jak przewidywać nieprzewidziane i podpowiadamy, jak uniknąć kłopotów, które mogą odbić się niekorzystnie na wizerunku instytucji publicznej.
Zalecamy, jak prawidłowo reagować w sytuacji kryzysowej, wyznaczać potencjalne obszary nadchodzącego kryzysu oraz przedstawiamy efektywne metody na uniknięcie nieprzyjemnych wpadek w trakcie komunikacji – zarówno przez Internet, jak i prowadzonej na żywo.
Czytaj więcej
MIARA SUKCESU
Sprawdź skuteczność swoich działań
Bierzemy pod lupę proste narzędzia, które ułatwiają zmierzenie skuteczności podjętych działań promocyjnych.
Przedstawiamy artykuły w pełni poświęcone wskaźnikom efektywności, które pozwalają osobom odpowiedzialnym za promocję na samodzielne monitorowanie i analizę podjętych działań. Podpowiadamy, jak dobierać właściwe mierniki skuteczności do wykorzystywanych instrumentów marketingowych, prezentujemy narzędzia do zbierania danych i ich analizy oraz dostarczamy wskazówek na temat tego, co powinny zawierać raporty ewaluacyjne.
Czytaj więcej
WYDARZENIA
Poznaj terminy istotnych dla promocji gmin eventów
Przygotowujemy odpowiednie zestawienia rozmaitych wydarzeń, związanych z branżą marketingową oraz PR i promowaniem jednostek publicznych wśród adresatów ich działalności, mieszkańców, inwestorów oraz turystów
Naszym celem jest to, aby nasi czytelnicy zawsze byli na bieżąco, dlatego zbieramy wszystkie informacje na temat rozmaitych ważnych wydarzeń i przygotowujemy podsumowania, które w przejrzysty sposób je prezentują.
Czytaj więcej
POD PATRONATEM MWU
Dowiedz się, jakie inicjatywy i projekty są warte uwagi
Wskażemy rozmaite projekty, targi, konferencje i inicjatywy, które dobrze jest śledzić, aby zawsze być na czasie z bieżącymi trendami.
Omawiane i polecane przez nas wydarzenia są szczególnie ważne dla każdego, kto zajmuje się marketingiem i public relations w sektorze publicznym. Skupiamy się wyłącznie na inicjatywach, dzięki którym można uzyskać jak najlepsze wyniki w promowaniu swojej jednostki.
Czytaj więcej