Ładowanie

Bloger to już nie tylko blog. Fundacja Ruszaj w Drogę!

Lata doświadczeń we współpracy z partnerami turystycznymi, w tym z samorządami, sprawiły, że najlepsi polscy blogerzy podróżniczy w niczym już nie ustępują doświadczonym agencjom. Blogerska sieć kontaktów pozwala promować turystyczne miejsca nie tylko na blogach, ale także w prasie, radio czy telewizji. Relacje publikowane na blogach są profesjonalne, merytoryczne i angażujące, a filmy przypominają najlepsze światowe produkcje reklamowe. Stała baza zaangażowanych czytelników blogów sprawia, że generowane zasięgi już dawno przewyższyły te oferowane przez turystyczne wydawnictwa.

Współczesne blogi podróżnicze od lat obecne w Internecie porównać można do wysoko wyspecjalizowanych wydawnictw, które doskonale znają swoich czytelników, i które przez lata wypracowały dostosowane do swojej działalności warunki współpracy.

Cena, oferowane świadczenia oraz zapał do angażowania się w promowanie ofert turystyki aktywnej, kulturowej, kulinarnej, historycznej czy noclegowej będą inne dla każdego z blogerów.

Bloger, który specjalizuje się w odkrywaniu szlaków rowerowych, może się nie sprawdzić w promowaniu miejsc dla rodzin z dziećmi, a bloger kulinarny niekoniecznie musi być pasjonatem wielokulturowości, która obecnie stawia samorząd. Przy wyszukiwaniu blogerów do współpracy najlepiej sprawdza się rozmowa z przedstawicielami samorządów, którzy udaną współpracę z blogerem mają już za sobą.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 22  Strona 23  Strona 24  Strona 25  Strona 26  Strona 27

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE