Ładowanie

Co nas czeka w 2020 roku? Zmiany i trendy w komunikacji za pomocą social mediów

Z roku na rok przybywa nowych formatów reklamowych, kanałów komunikacji, a przede wszystkim możliwości, które znacząco wpływają na kontakt z klientem. Social media stwarzają wiele szans, by wzmocnić wizerunek, a także wpływać na świadomość w zakresie różnych tematów. Ostatnie 10-lecie pokazało, że Internet, zyskując coraz większe znaczenie, zajął pierwsze miejsce w procesie komunikacji oraz wymiany informacji i w dalszym ciągu będzie odgrywać rolę wśród środków przekazu.

CO W 2020 ROK U BĘDZIE NAJGŁOŚNIEJSZYM TEMATEM?

 

Wszystko wskazuje na to, że trend ekologiczny wywołany coraz wyższą świadomością związaną z katastrofą klimatyczną utrzyma się także w najbliższym roku. Marki komercyjne, jak i urzędy, będą stawiały na treści proekologiczne związane z segregacją odpadów, ograniczeniem emisji, komunikacją zbiorową, a także ze zmianami w procesie produkcji i przetwarzania tworzyw sztucznych.

Nikogo nie zdziwi fakt, że zmniejszy się ilość materiałów drukowanych, szczególnie ulotek i broszur, które częściej będą występowały tylko w wersji online. Bardziej popularne natomiast mogą stać się wydruki reklamowe na papierze ekologicznym.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 16  Strona 17  Strona 18  Strona 19  Strona 20

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE