Ładowanie

Grupa na Facebooku – nowe miejsce przekazu czy miejsce smietnik?

Grupy na Facebooku stały się w ostatnim czasie bardzo ważnym elementem wielu fanpage’ów i strategii komunikacji marek. Pozwalają zrzeszać osoby wokół wspólnego tematu oraz budować bardzo zaangażowaną grupę odbiorców.

Grupy to także doskonałe miejsce skierowane do mieszkanców danego regionu czy gminy – pozwalają integrować się wokół wspólnego celu,  a dodatkowo wymieniaś się informacjami i spostrzeżeniami. Osoby mieszkające w Poznaniu doskonale znają grupe „Nieformalna grupa Łazarska”, która jest swego rodzaju punktem wymiany informacji i dialogu mieszkanców jednej z dzielnic. Można tam codziennie znaleźć nowe treści – od informacji związanych z zakupem i sprzedażą produktów, przez najlepsze promocje w sklepach, po zabawne obrazki. Wchodząc na
tę grupe, można dowiedzieć się wszystkiego – od newsów politycznych po informacje, co pani spod trójki robiła dziś na obiad.

Facebook jednak to nie tylko nieformalne grupy tworzone przez pojedynczych użytkowników, ale także duże oficjalne grupy skupiające fanów danego fanpage’a. Funkcjonują tysiace grup marketingowych, kobiecych, lifestylowych, zdrowotnych, ale od niedawna miasta, a nawet politycy zaczynają tworzyć własne grupy na Facebooku.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 25  Strona 26  Strona 27  Strona 28  Strona 29  Strona 30

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE