Instagram to miejsce pełne designu, kultury i sztuki. To kanał, który pozwala na dodawanie fotorelacji, pojedynczych zdjęć, a także wideo. Użytkownicy wykorzystują kanał do dzielenia się zdjęciami, przemyśleniami, własną sztuką lub promocją marki osobistej. To jednak miejsce poszukiwania inspiracji z różnych dziedzin – od świata mody przez kulinarne, po design wnętrz, aż do poszukiwania pomysłów na spędzenie wolnego czasu czy odwiedzenie jakichś miejsc.
Nic dziwnego, że doskonale w tym miejscu odnalazła sie branża turystyczna, ale także blogerzy i influencerzy zajmujący się na co dzień relacjami z podróży. To doskonałe miejsce do pokazania marki miasta czy gminy jako produktu turystycznego – pokazywania walorów, ciekawych miejsc i inspirowania do spędzania wolnego czasu czy przyciągania turystów.
Czy wiesz, jak wykorzystać ten kanał do skutecznej komunikacji, by wyciągnać z niego jak najwięcej w celach promocyjnych?
JAK PROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ NA INSTAGRAMIE?
Instagram to przede wszystkim inspirowanie i budowanie relacji. Komunikacja musi byc bardzo dobrze przemyślana, by inspirować i docierać do odpowiedniej grupy docelowej. Tu z pomocą przychodzi strategia marketingowa.