Ładowanie

Jak wykorzystać profil na Instagramie do promocji turystyki?

Instagram to miejsce pełne designu, kultury i sztuki. To kanał, który pozwala na dodawanie fotorelacji, pojedynczych zdjęć, a także wideo. Użytkownicy wykorzystują kanał do dzielenia się zdjęciami, przemyśleniami, własną sztuką lub promocją marki osobistej. To jednak miejsce poszukiwania inspiracji z różnych dziedzin – od świata mody przez kulinarne, po design wnętrz, aż do poszukiwania pomysłów na spędzenie wolnego czasu czy odwiedzenie jakichś miejsc.

Nic dziwnego, że doskonale w tym miejscu odnalazła sie branża turystyczna, ale także blogerzy i influencerzy zajmujący się na co dzień relacjami z podróży. To doskonałe miejsce do pokazania marki miasta czy gminy jako produktu turystycznego – pokazywania walorów, ciekawych miejsc i inspirowania do spędzania wolnego czasu czy przyciągania turystów.

Czy wiesz, jak wykorzystać ten kanał do skutecznej komunikacji, by wyciągnać z niego jak najwięcej w celach promocyjnych?

 

JAK PROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ NA INSTAGRAMIE?


Instagram to przede wszystkim inspirowanie i budowanie relacji. Komunikacja musi byc bardzo dobrze przemyślana, by inspirować i docierać do odpowiedniej grupy docelowej. Tu z pomocą przychodzi strategia marketingowa.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 34  Strona 35  Strona 36  Strona 37  Strona 38  Strona 39  Strona 40  Strona 41

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE