Budowanie spójnej i skutecznej strategii komunikacji w mediach społecznościowych jest podstawą działania i docierania do mieszkańców oraz turystów. Warto zadbać, aby przekaz był jasny i dostosowany do grupy docelowej.
W marketingu liczy się przede wszystkim kreatywność. To ona jest kluczem do sukcesu w zdobyciu serca naszego odbiorcy. Z każdej strony i w każdym medium atakują nas tysiące komunikatów i informacji. Przyswojenie ich może sprawiać trudność, jeśli wszystkie wyglądają podobnie. Co ważniejsze, nie wystarczy tylko zostać zauważonym, ale należy utkwić w pamięci i zostać zapamiętanym, a nie „przescrollowanym”. W jaki sposób się wyróżnić i jednocześnie wciąż zachować powagę komunikacji gminy? Można zaskoczyć, reagować i być ciągle na topie – umożliwiają to zabieg nazywany real time marketingiem lub tworzenie wirusowych zasięgów na profilu. Jak to zrobić? „Cudowną receptę” otrzymasz w niniejszym artykule.
Co to jest real time marketing?
W języku polskim to po prostu marketing w czasie rzeczywistym, swojego rodzaju dialog między wydarzeniami dziejącymi się spontanicznie (teraz) z naszą komunikacją.
Może się to wydawać skomplikowane, ale jest bardzo proste. Jeśli na przykład dzieje się coś niespodziewanego – polski film zostaje nominowany do Oscara, a grająca w nim główną rolę aktorka pochodzi właśnie z twojej gminy – zakomunikuj to w social mediach – złóż gratulacje, ale nie zapominaj o kreatywności i szybkim działaniu.