Ładowanie

instrukcja obsługi promocji - Przykładowe Artykuły

Rafał Guzowski

Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów – na kim warto się wzorować?

Zaprojektowanie i przeprowadzenie efektywnej kampanii promocyjnej nie jest łatwym zadaniem. W administracji publicznej wymaga to znacznie więcej wysiłku niż w sektorze prywatnym. Począwszy od dobrego konceptu, przez zaplanowane i przemyślane działania, aż do odpowiedniego skoordynowania dobrze zakwalifikowanych wydatków w ramach budżetu. To jeden element sukcesu, drugi to osiągnięcie zamierzonych celów. Dopiero tak skoordynowane działania przynoszą efekty, które – jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – zostaną docenione przed odbiorców i… prawidłowo rozliczone.

Agata Krypczyk

Kalendarz świąt nietypowych, czyli jak pozbyć się nudnego contentu i wykorzystać nietypowe dni do promocji instytucji publicznej

Boże Narodzenie, Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Dziecka, Dzień Babci i Dziadka, walentynki i tak dalej… O tych świętach pamiętamy wszyscy. Z drugiej strony śmieszą nas Dzień Bez Stanika, Dzień Całowania Kobiet, Dzień Bez Makijażu, czy hucznie obchodzony w przedszkolu Dzień Pluszowego Misia. To jednak nie wszystkie dni, które można celebrować.

Szymon Witczak

Kiedy warto rozpocząć działania promocyjne na TikToku?

Użytkownicy TikToka to osoby najmłodsze spośród użytkowników popularnych społecznościówek, ale z dnia na dzień pojawia się tam coraz więcej dorosłych, celebrytów, aktorów, czasopism czy portali plotkarskich. Jeszcze kilka miesięcy, a brak obecności w tej aplikacji może być uznany po prostu za ignorancję.
 

Joanna Olszewska

Miasto zimą nie może zapaść w sen!

Zima jest najtrudniejszym okresem dla organizatorów imprez kulturalnych i sportowych. Namówienie mieszkańców do wyjścia z domu, w którym jest ciepło i przytulnie, to nie lada wyzwanie. Aura nie sprzyja spacerom, a możliwości do spędzenia czasu poza własnymi czterema ścianami jest dość mało. Dotyczy to również wycieczek turystycznych. Dlatego każde wydarzenie, organizowane w przestrzeni miejskiej, stanowi cenny element życia w mieście i z pewnością zostanie zauważone.

Marlena Suchcicka-Chmielewska

Budowanie pozytywnego wizerunku miasta poprzez nowoczesne ujęcie miejskiego produktu turystycznego

Jesteśmy niemal nieustannie zalogowani do mediów społecznościowych i poczty elektronicznej. Jak lawina, zasypują nas wiadomości z komunikatorów, powiadomienia z różnych portali, newslettery, informacje o promocjach.W takiej sytuacji niezwykle trudno przebić się z unikatowym przekazem. Nowatorskiego podejścia do marketingu, niczym Świętego Graala, poszukują nie tylko przedsiębiorstwa, ale również jednostki samorządu terytorialnego.

Agata Krypczyk

Dlaczego social media manager powinien stać się standardowym specjalistą w każdym urzędzie

W dobie Internetu i szybko zmieniającej się komunikacji online przed osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie oficjalnych kanałów społecznościowych stoi nie lada wyzwanie. Niestety rzeczywistość urzędowa sprawia, że wydziały odpowiedzialne za promocję (a często jednocześnie za wiele innych obszarów) wciąż nie zatrudniają osób do obsługi social mediów.

Joanna Olszewska

Poznaj Poznań SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY

Miasto to nie tylko historia, architektura, sport czy kultura. To przede wszystkim ludzie, o których na każdym kroku należy pamiętać. W końcu wszystkie decyzje, które podejmuje urząd, mają potem przełożenie na ich życie.

Agnieszka Błachowska

Łąki kwietne, zielone przystanki i miejska pasieka. Jak Białystok gra w zielone

Białystok to „zielone miasto”, nastawione na bioróżnorodność i chcemy, aby tak było postrzegane. W tym celu Urząd Miejski zakłada łąki kwietne i zielone ekrany, buduje zielone przystanki, a nawet tworzy miejskie pasieki i rozdaje mieszkańcom sadzonki drzew.

Damazy Gandurski

Oswajamy samorządowy program lojalnościowy

Od kilku lat lawinowo wzrasta liczba samorządów wprowadzających różnego rodzaju systemy benefitów lub zniżek dla mieszkańców. I nie mowa tutaj o różnego rodzaju ogólnopolskich, regionalnych lub lokalnych „Kartach Dużej Rodziny” czy „Kartach Seniora”. Wydawane najczęściej pod nazwą „Karta Mieszkańca” (lub pochodną) pakiety obejmują zniżki i udogodnienia dla wszystkich mieszkańców – pod warunkiem że podatki dochodowe płacą na terenie danej gminy

Ewa Guzińska

Samorząd i biznes w jednej parze?

Współpraca biznesu z samorządem wydaje się tematem trudnym i nieco ryzykownym. Czy jedni drugim są do czegoś potrzebni? Okazuje się, że jak najbardziej. Poniżej wskazujemy obszary, w których można szukać partnerstwa między sektorem prywatnym a instytucją publiczną.