Ładowanie

instrukcja obsługi promocji - Przykładowe Artykuły

Joanna Olszewska

Poznaj Poznań SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY

Miasto to nie tylko historia, architektura, sport czy kultura. To przede wszystkim ludzie, o których na każdym kroku należy pamiętać. W końcu wszystkie decyzje, które podejmuje urząd, mają potem przełożenie na ich życie.

Agnieszka Błachowska

Łąki kwietne, zielone przystanki i miejska pasieka. Jak Białystok gra w zielone

Białystok to „zielone miasto”, nastawione na bioróżnorodność i chcemy, aby tak było postrzegane. W tym celu Urząd Miejski zakłada łąki kwietne i zielone ekrany, buduje zielone przystanki, a nawet tworzy miejskie pasieki i rozdaje mieszkańcom sadzonki drzew.

Damazy Gandurski

Oswajamy samorządowy program lojalnościowy

Od kilku lat lawinowo wzrasta liczba samorządów wprowadzających różnego rodzaju systemy benefitów lub zniżek dla mieszkańców. I nie mowa tutaj o różnego rodzaju ogólnopolskich, regionalnych lub lokalnych „Kartach Dużej Rodziny” czy „Kartach Seniora”. Wydawane najczęściej pod nazwą „Karta Mieszkańca” (lub pochodną) pakiety obejmują zniżki i udogodnienia dla wszystkich mieszkańców – pod warunkiem że podatki dochodowe płacą na terenie danej gminy

Ewa Guzińska

Samorząd i biznes w jednej parze?

Współpraca biznesu z samorządem wydaje się tematem trudnym i nieco ryzykownym. Czy jedni drugim są do czegoś potrzebni? Okazuje się, że jak najbardziej. Poniżej wskazujemy obszary, w których można szukać partnerstwa między sektorem prywatnym a instytucją publiczną.

 

Damazy Gandurski

Nie bój się sponsora, czyli dlaczego i jak postarać się o wsparcie miejskich imprez

Sponsorowanie przez sektor prywatny imprez i wydarzeń organizowanych przez JST, czy też samorządowe instytucje kultury lub ośrodki sportu i rekreacji w dużych miastach wydaje się dziś oczywistością. Jednak nawet w średnich i mniejszych ośrodkach, którym trudniej powalczyć o uwagę wielkich koncernów, warto postarać się o wsparcie biznesu, choćby lokalnego. Korzyści mogą być obopólne.

Michał Lisiecki

Storytelling wyborczy

Storytelling, czyli sztuka opowiadania historii, już jakiś czas temu został zaprzęgnięty w biznesowe tryby. Dzięki historiom kupujemy produkty i usługi oraz wybieramy marki, ponieważ, mówiąc w skrócie, większość ludzi podejmuje decyzje na podstawie emocji (a nie – jak chcieliby myśleć – racjonalnego toku myślenia). Tym elementem, który zapewnia odpowiedni poziom emocjonalnego pobudzenia, są właśnie historie, które w przemyślany sposób konstruuje się i prezentuje w kanałach komunikacji z klientami. Storytelling jest równie skuteczny w sprzedaży, jak i w marketingu – również w tym związanym z budowaniem wizerunku osób publicznych, kandydatów na stanowiska i polityków wszystkich szczebli. W jaki zatem sposób zastosować storytelling w budowaniu wizerunku człowieka, który planuje wystartować w wyborach?

Joanna Prokopiuk

Namioty tureckie jako narzędzie w promocji lokalnego eventu

Szukasz sposobów na promocję wydarzenia wśród turystów i lokalnych mieszkańców? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojego miasta i zbudować jego pozytywny wizerunek? Wypróbuj sprawdzone techniki – zadbaj o branding offline.

 

Damazy Gandurski

Nanoinfluencerzy. Nowy oręż promocyjny dla mniejszych samorządów

Zdarza się, że mniejsze JST, mając pomysł na marketing swojego miasta czy regionu, rezygnują z szerszej kampanii promocyjnej ze względu na duże koszty tradycyjnej reklamy ATL, ewentualnie próbując działać na własną rękę swoimi kanałami w mediach społecznościowych. Istnieje jednak furtka, która – przy odpowiednim wykorzystaniu – może pozwolić dotrzeć do wielu zainteresowanych odbiorców również tym mniejszym gminom: współpraca z mikro- oraz nanoinfluencerami.

Justyna Tucka

Z perspektywy turysty: jak stworzyć atrakcyjną ofertę doświadczeń?

Jeszcze do niedawna branża turystyczna miała za zadanie pomóc ludziom w podróży do innych miejsc, by mogli cieszyć się tym miejscem przez kilka dni, a następnie wrócić do domu. Teraz ważne jest, by zapewnić doświadczenie poprawiające jakość życia, znane jako turystyka doświadczeń. Im lepsze doświadczenie, tym lepiej wyróżniasz się z tłumu podobnych marek turystycznych.

Agnieszka Majka

Podróże kulinarne. Oferta dla wymagających turystów

Turystyka od zawsze koncentruje się wokół ciekawych miejsc, zabytków, ważnych wydarzeń i osób. Mimo bezspornego powiązania z miejscem, w którym można było się posilić, rzeczywisty bujny rozkwit turystyczny w kulinarnej odsłonie obserwujemy od niedawna. Pojawiła się moda na podróże tematyczne związane z jedzeniem, produktami żywnościowymi, historią gastronomiczną, a nawet wydarzeniami związanymi z przygotowywaniem i celebrowaniem posiłków. Dzisiaj nie tylko indywidualne wyjazdy koncentrują się na kulinariach, znajdujemy też bogatą ofertę wycieczek zorganizowanych, których główną atrakcją bardzo często jest pora obiadowa, główne danie i magiczny składnik, bez którego nic by się nie udało.