Ładowanie

instrukcja obsługi promocji - Przykładowe Artykuły

Rafał Guzowski

Copywriting dla urzędu

Niemożliwe staje się możliwe! Coraz częściej można znaleźć przykłady na odchodzenie przez jednostki publiczne od stylu urzędowego w przestrzeni internetowej. To dobry znak! Jednak, jak to zrobić, nie narażając się na negatywne komentarze, a nawet na hejt?

 

Agata Krypczyk

Skuteczne rady i porady, jak radzić sobie z komunikacją w social mediach w nowej rzeczywistości

Tego, co wydarzyło się w ostatnich miesiącach nie mogliśmy w żaden sposób przewidzieć. Pandemia zmieniła życie milionów osób, wymusiła wprowadzenie wcześniej niedostępnych i bardzo odległych w świadomości rozwiązań. Izolacja, strach, ciągłe i rosnące zagrożenie były naszą rzeczywistością. Rzeczywistością jest też zmiana trybów pracy, otwarcie się na nowe rozwiązania i drastyczne zmiany, które musieliśmy nagle wprowadzić w życie.

Agata Krypczyk

Promocja turystyki, sportu i kultury w czasach pandemii

Prawdopodobnie o dalekich i egzotycznych podróżach będziemy mogli zapomnieć w tym sezonie. Odwieszenie lockdownu pozwoliło nam na wyjście z domu na zewnątrz, jednak wciąż podróżując w niektóre części świata będziemy musieli odbyć kwarantannę, poddać się obowiązkowym testom lub forma wypoczynku mocno się zmieni. Wiele osób z tego powodu nie zdecyduje się na spędzenie urlopu za granicą lub na żaden wyjazd z bliskimi, a czas wolny będzie się starać spędzić aktywnie w najbliższej okolicy. To idealna szansa na promocję lokalnej turystyki i pozyskiwanie nowych fanów.

Rafał Guzowski

Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów – na kim warto się wzorować?

Zaprojektowanie i przeprowadzenie efektywnej kampanii promocyjnej nie jest łatwym zadaniem. W administracji publicznej wymaga to znacznie więcej wysiłku niż w sektorze prywatnym. Począwszy od dobrego konceptu, przez zaplanowane i przemyślane działania, aż do odpowiedniego skoordynowania dobrze zakwalifikowanych wydatków w ramach budżetu. To jeden element sukcesu, drugi to osiągnięcie zamierzonych celów. Dopiero tak skoordynowane działania przynoszą efekty, które – jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – zostaną docenione przed odbiorców i… prawidłowo rozliczone.

Agata Krypczyk

Kalendarz świąt nietypowych, czyli jak pozbyć się nudnego contentu i wykorzystać nietypowe dni do promocji instytucji publicznej

Boże Narodzenie, Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Dziecka, Dzień Babci i Dziadka, walentynki i tak dalej… O tych świętach pamiętamy wszyscy. Z drugiej strony śmieszą nas Dzień Bez Stanika, Dzień Całowania Kobiet, Dzień Bez Makijażu, czy hucznie obchodzony w przedszkolu Dzień Pluszowego Misia. To jednak nie wszystkie dni, które można celebrować.

Szymon Witczak

Kiedy warto rozpocząć działania promocyjne na TikToku?

Użytkownicy TikToka to osoby najmłodsze spośród użytkowników popularnych społecznościówek, ale z dnia na dzień pojawia się tam coraz więcej dorosłych, celebrytów, aktorów, czasopism czy portali plotkarskich. Jeszcze kilka miesięcy, a brak obecności w tej aplikacji może być uznany po prostu za ignorancję.
 

Joanna Olszewska

Miasto zimą nie może zapaść w sen!

Zima jest najtrudniejszym okresem dla organizatorów imprez kulturalnych i sportowych. Namówienie mieszkańców do wyjścia z domu, w którym jest ciepło i przytulnie, to nie lada wyzwanie. Aura nie sprzyja spacerom, a możliwości do spędzenia czasu poza własnymi czterema ścianami jest dość mało. Dotyczy to również wycieczek turystycznych. Dlatego każde wydarzenie, organizowane w przestrzeni miejskiej, stanowi cenny element życia w mieście i z pewnością zostanie zauważone.

Marlena Suchcicka-Chmielewska

Budowanie pozytywnego wizerunku miasta poprzez nowoczesne ujęcie miejskiego produktu turystycznego

Jesteśmy niemal nieustannie zalogowani do mediów społecznościowych i poczty elektronicznej. Jak lawina, zasypują nas wiadomości z komunikatorów, powiadomienia z różnych portali, newslettery, informacje o promocjach.W takiej sytuacji niezwykle trudno przebić się z unikatowym przekazem. Nowatorskiego podejścia do marketingu, niczym Świętego Graala, poszukują nie tylko przedsiębiorstwa, ale również jednostki samorządu terytorialnego.

Agata Krypczyk

Dlaczego social media manager powinien stać się standardowym specjalistą w każdym urzędzie

W dobie Internetu i szybko zmieniającej się komunikacji online przed osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie oficjalnych kanałów społecznościowych stoi nie lada wyzwanie. Niestety rzeczywistość urzędowa sprawia, że wydziały odpowiedzialne za promocję (a często jednocześnie za wiele innych obszarów) wciąż nie zatrudniają osób do obsługi social mediów.

Joanna Olszewska

Poznaj Poznań SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY

Miasto to nie tylko historia, architektura, sport czy kultura. To przede wszystkim ludzie, o których na każdym kroku należy pamiętać. W końcu wszystkie decyzje, które podejmuje urząd, mają potem przełożenie na ich życie.