Ładowanie

Copywriting dla urzędu

Niemożliwe staje się możliwe! Coraz częściej można znaleźć przykłady na odchodzenie przez jednostki publiczne od stylu urzędowego w przestrzeni internetowej. To dobry znak! Jednak, jak to zrobić, nie narażając się na negatywne komentarze, a nawet na hejt?

 

Urzędnicy odpowiedzialni za prowadzenie stron internetowych i mediów społecznościowych coraz częściej – na szczęście – odchodzą od twardego, urzędowego stylu. Pojawia się nawet wspólna komunikacja między profilami miast na własnych fanpage’ach. Te jaskółki wiosny co prawda nie czynią, jednak pokazują, że coraz więcej urzędników odkrywa swoje talenty pisarskie i w sposób często lekki lub żartobliwy aktywizuje internatów do wyrażania opinii w sieci.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 0

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE