Ładowanie

Dlaczego social media manager powinien stać się standardowym specjalistą w każdym urzędzie

W dobie Internetu i szybko zmieniającej się komunikacji online przed osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie oficjalnych kanałów społecznościowych stoi nie lada wyzwanie. Niestety rzeczywistość urzędowa sprawia, że wydziały odpowiedzialne za promocję (a często jednocześnie za wiele innych obszarów) wciąż nie zatrudniają osób do obsługi social mediów.

OCZEKIWANIA KONTRA RZECZYWISTOŚĆ

 

Media społecznościowe są bardzo dynamiczne, a codziennie można zaobserwować zmiany w funkcjonowaniu poszczególnych kanałów, ich algorytmów i stale przybywających funkcjonalności. W urzędzie bardzo często jednak brakuje czasu na śledzenie newsów marketingowych. Brakuje też czasu na analitykę i egzekwowanie działań.

Nic dziwnego, bardzo często urzędy nie mają strategii komunikacji online, a posty tworzone są spontanicznie, bez większego przemyślenia. To ogromny błąd w komunikacji.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 12  Strona 13  Strona 14  Strona 15

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE