Ładowanie

FOLDERY PROMOCYJNE – TRADYCYJNA I SKUTECZNA FORMA PROMOCJI W MARKETINGU REJONU

Przygotowujące swoją strategię marketingową jednostki samorządowe dysponują dziś szerokim i, wraz z rozwojem technologii, coraz bardziej urozmaiconym wachlarzem możliwości. Chcąc zatem przyciągnąć uwagę potencjalnych turystów i inwestorów, sięgają po różnorodne środki przekazu. Reklamy i fanpage w social media, mailingi, dedykowane poszczególnym zagadnieniom związanym z regionem witryny internetowe… Ale nie zawsze to, co najnowsze, jest najskuteczniejsze. Tradycyjne foldery promocyjne nadal doskonale spełniają swoją rolę i wcale nie muszą być staroświeckie. 

 

 

W zależności od budżetu, zasobów osobowych oraz możliwości technicznych samorządy stosują różne sposoby na zaskoczenie odbiorcy czymś nowym. Nic dziwnego – oczekuje się, że miasta, gminy oraz powiaty wkroczą w XXI wiek i postawią na innowacyjne formy promocji. Nie oznacza to jednak, że należy porzucić całkowicie te tradycyjne. Zwłaszcza jeśli przygotowując je, zadba się o ich odpowiednią oprawę i odrzuci skostniałe schematy.

Na kilkunastu stronach folderu promocyjnego można pokazać bardzo wiele i tak naprawdę tylko od nas samych i funduszy zależy, jak obszerny będzie ten produkt i co będzie można w nim znaleźć. Zanim jednak popadnie się w niekontrolowany entuzjazm i zacznie dodawać do wnętrza broszury wszystkie rzeczy, jakie tylko przyjdą do głowy, warto gruntownie przemyśleć optymalną strukturę folderu i jak najdokładniej określić jego grupę docelową. To naprawdę ważne, aby zawartość folderu była uporządkowana i przemyślana, podzielona na odpowiednie działy, rozmieszczona w sposób, który wyeksponuje atuty i atrakcje regionu, ale jednocześnie nie stłamsi tych mniej istotnych, ale nadal wartych uwagi rzeczy.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 25  Strona 26  Strona 27  Strona 28  Strona 29

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE