Ładowanie

Jak grafika i wideo mogą zaangażować użytkownika do budowy marki?

Jaka jest przewaga Internetu nad tradycyjnymi mediami w marketingu? Bez wątpienia światowa sieć pozwala na większe i bezpośrednie zaangażowanie odbiorców, w dodatku przy niższych kosztach i mniejszym nakładzie pracy. Zaangażowanie jest bardzo ważne, pozwala na zbudowanie relacji pomiędzy marką i jej odbiorcami. Jeżeli chcecie skutecznie kreować swoją markę, musicie wyjść do jej klientów i dostosować się do ich potrzeb. Można to zrobić drogimi kampaniami, ale jest też inna droga – zdecydowanie tańsza. Jaka? Grafika i wideo.

Oczywiście najważniejszy jest odpowiedni dobór grupy odbiorczej. Wiadomo, że co innego zaplanujemy dla seniorów, co innego dla studentów. Obie grupy łączy cyfrowy nomadyzm. Seniorzy stają się grupą coraz chętniej korzystającą z Internetu i mediów społecznościowych. Śmiało można przyznać, że za 10–15 lat kolejne pokolenie seniorów będzie bardzo multimedialne. Wróćmy jednak do współczesności.

Ktoś może powiedzieć, że wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji czy angażowania odbiorców to nic nowego. To prawda, jednak trzeba to robić w sposób odpowiadający potrzebom drugiej strony. Odbiorcy naszych działań muszą poczuć się dumni, muszą chwalić się swoimi sukcesami i zachęcać innych do udziału w tym procesie. Wszędzie w tle będzie wówczas występować marka, zyskując dzięki temu określony poziom prestiżu i rekomendacji. Do tego trzeba jednak przygotować odpowiednie narzędzia. Przedstawimy to na przykładzie marki Promuje Łódzkie.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 17  Strona 18  Strona 19

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE