Ładowanie

Kiedy warto rozpocząć działania promocyjne na TikToku?

Użytkownicy TikToka to osoby najmłodsze spośród użytkowników popularnych społecznościówek, ale z dnia na dzień pojawia się tam coraz więcej dorosłych, celebrytów, aktorów, czasopism czy portali plotkarskich. Jeszcze kilka miesięcy, a brak obecności w tej aplikacji może być uznany po prostu za ignorancję.
 

Jeśli dla twoich działań marketingowych istotne jest dotarcie do młodych i nie stać cię np. na telewizję – to dobrze tra§łeś, chociaż nie myśl, że wypromujesz swój produkt, usługę, ideę za darmo. Młodzi potra- są już zarabiać na swojej pasji i mogą mieć nie więcej niż 10 lat, a skutecznie docierać do ludzi, o których uwagę właśnie walczysz. Jednak, jeśli atrakcje, jakie zapewnia twoje miejsce, są dla nich cool – możesz czuć się zwycięzcą, bo wtedy są w stanie wesprzeć twoje działania „przy okazji”.

LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE

Zacznijmy od początku i sprecyzujmy sobie, jakich osób jest na TikToku najwięcej, bo liczby mówią same za siebie. Suma pobrań aplikacji przekroczyła już półtora miliarda, a miesięcznie przez aplikację wcześniej nazywającą się Musically, przetacza się około 800 milionów użytkowników. Spędzają w aplikacji około 52 minut dziennie, 83% z nich dodaje treści na swój prol i wchodzi do aplikacji około 8 razy na dobę. Ten start brzmi już ciekawie, ale pamiętajmy, że jest to głównie pokolenie Z, które w samych Stanach Zjednoczonych wynosi około 60% użytkowników social mediów, a według innych badań 43% to ludzie z przedziału wieku 16–241 . Nie znajdziemy ich jak millenialsów na Facebooku, czasami są na Messengerze, częściej na Instagramie; nadal mają Snapchata, z opcją dla najbliższych znajomych, bo szanują swoją prywatność, czego większość jesiennych obserwatorów może nie odbierać poważnie, bo ma wrażenie udostępniania przez nich każdego kroku z ich życia.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 26

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

AGATA KRYPCZYK MARZEC 2 (20) 2020

Kalendarz świąt nietypowych, czyli jak pozbyć się nudnego contentu i wykorzystać nietypowe dni do promocji instytucji publicznej

Boże Narodzenie, Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Dziecka, Dzień Babci i Dziadka, walentynki i tak dalej… O tych świętach pamiętamy wszyscy. Z drugiej strony śmieszą nas Dzień Bez Stanika, Dzień Całowania Kobiet, Dzień Bez Makijażu, czy hucznie obchodzony w przedszkolu Dzień Pluszowego Misia... Czytaj więcej