Ładowanie

Promocja turystyki na targach. Przykład ITB Berlin, czyli jak uczyć się od najlepszych

Od kilku lat w samorządach trwają dyskusje na temat skuteczności działalności wystawienniczo-targowej. Odpowiedzialni za promocję rozważają rezygnację z uczestnictwa w takich wydarzeniach lub już to zrobili. Niektórzy uważają, że targi turystyczne tracą na znaczeniu i przegrywają z Internetem. Takim twierdzeniom przeczy sukces Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin.

 

Z artykułu dowiesz się:

  • w jaki sposób stawiać cele obecności samorządu na targach,
  • czy samo stoisko wystarczy do promocji regionu lub miasta,
  • jakie są nowatorskie formy prezentacji podczas imprez targowych.

Co zrobić, aby nasz udział w targach turystycznych przełożył się na oczekiwane rezultaty? Jak wybierać wydarzenia? W jaki sposób skutecznie przyciagnąć odwiedzających dane targi? Jak wykorzystać taki wyjazd do wzbogacenia wiedzy i udoskonalania naszej strategii promocji? Jak traktować promocję wystawienniczo-targową wzgledem promocji z wykorzystaniem nowych mediów? Odpowiedzi na te pytania moze udzielić analiza sukcesu berlińskich targów turystycznych. Podczas gdy wiele tego typu wydarzeń w naszym kraju przeżywa kryzys, targi ITB Berlin nieustannie się rozwijają. Jak oni to robią?

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7  Strona 8

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

RAFAŁ GUZOWSKI MAJ 3 (15) 2019

Magia prostych słów

Mglistość tekstów urzędniczych co jakiś czas pojawia się jako hasło w mediach. Dziennikarze pokazują absurdy skomplikowanych pism urzędników, a ci muszą się tłumaczyć z tego, co autor miał na myśli. Umiejętność napisania jasnego tekstu tylko dla niektórych jest wrodzonym tale... Czytaj więcej