Od kilku lat w samorządach trwają dyskusje na temat skuteczności działalności wystawienniczo-targowej. Odpowiedzialni za promocję rozważają rezygnację z uczestnictwa w takich wydarzeniach lub już to zrobili. Niektórzy uważają, że targi turystyczne tracą na znaczeniu i przegrywają z Internetem. Takim twierdzeniom przeczy sukces Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin.
Z artykułu dowiesz się:
- w jaki sposób stawiać cele obecności samorządu na targach,
- czy samo stoisko wystarczy do promocji regionu lub miasta,
- jakie są nowatorskie formy prezentacji podczas imprez targowych.
Co zrobić, aby nasz udział w targach turystycznych przełożył się na oczekiwane rezultaty? Jak wybierać wydarzenia? W jaki sposób skutecznie przyciagnąć odwiedzających dane targi? Jak wykorzystać taki wyjazd do wzbogacenia wiedzy i udoskonalania naszej strategii promocji? Jak traktować promocję wystawienniczo-targową wzgledem promocji z wykorzystaniem nowych mediów? Odpowiedzi na te pytania moze udzielić analiza sukcesu berlińskich targów turystycznych. Podczas gdy wiele tego typu wydarzeń w naszym kraju przeżywa kryzys, targi ITB Berlin nieustannie się rozwijają. Jak oni to robią?