Ładowanie

Promocja turystyki, sportu i kultury w czasach pandemii

Prawdopodobnie o dalekich i egzotycznych podróżach będziemy mogli zapomnieć w tym sezonie. Odwieszenie lockdownu pozwoliło nam na wyjście z domu na zewnątrz, jednak wciąż podróżując w niektóre części świata będziemy musieli odbyć kwarantannę, poddać się obowiązkowym testom lub forma wypoczynku mocno się zmieni. Wiele osób z tego powodu nie zdecyduje się na spędzenie urlopu za granicą lub na żaden wyjazd z bliskimi, a czas wolny będzie się starać spędzić aktywnie w najbliższej okolicy. To idealna szansa na promocję lokalnej turystyki i pozyskiwanie nowych fanów.

INSTAGRAM To tu szuka się inspiracji podróżniczych, pomysłów na spędzenie czasu i ciekawych miejsc. Przekaz na Instagramie musi być kreatywny, pokazywać walory i korzyści, a kluczem do sukcesu są kolorowe, klimatyczne i przyciągające wzrok zdjęcia.

Tu zatrzymamy się na chwilę. Użycie zbanowanego hasztaga powoduje ukrycie całej treści dla użytkowników spoza tych, którzy lubią nasz profil. Tu trzeba wziąć pod uwagę również algorytm Instagrama, który nie pokazuje naszych postów wszystkim obserwatorom, tylko tym najbardziej zaangażowanym w profil. W rezultacie, używając zbanowanych hasztagów, odcinamy sobie drogę promocji, a działanie jest po prostu bezsensowne. Na Instagramie ważne jest ciągłe poszerzanie grupy odbiorców.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 13  Strona 14  Strona 15  Strona 16  Strona 17  Strona 18  Strona 19  Strona 20

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE