Ładowanie

Storytelling wyborczy

Storytelling, czyli sztuka opowiadania historii, już jakiś czas temu został zaprzęgnięty w biznesowe tryby. Dzięki historiom kupujemy produkty i usługi oraz wybieramy marki, ponieważ, mówiąc w skrócie, większość ludzi podejmuje decyzje na podstawie emocji (a nie – jak chcieliby myśleć – racjonalnego toku myślenia). Tym elementem, który zapewnia odpowiedni poziom emocjonalnego pobudzenia, są właśnie historie, które w przemyślany sposób konstruuje się i prezentuje w kanałach komunikacji z klientami. Storytelling jest równie skuteczny w sprzedaży, jak i w marketingu – również w tym związanym z budowaniem wizerunku osób publicznych, kandydatów na stanowiska i polityków wszystkich szczebli. W jaki zatem sposób zastosować storytelling w budowaniu wizerunku człowieka, który planuje wystartować w wyborach?

ROZEJRZYJ SIĘ PO OTOCZENIU – SZUKAJ PROBLEMÓW Większość ludzi żyje dziś w poczuciu większego lub mniejszego strachu. Wystarczy włączyć dowolny kanał informacyjny (niezależnie czy będzie to telewizja, radio czy gazeta), a natychmiast wyleje się na nas fala zagrożeń czyhających na każdym kroku. Wbrew pozorom, dla kogoś, kto chciałby użyć storytellingu do budowania własnego wizerunku, jest to całkiem dobra wiadomość. Dziwne? Niekoniecznie, jeśli zapamiętamy, że storytelling w największym skrócie można opisać jako:

BOHATER – POKONUJĄCY TRUDNOŚCI – ZMIERZAJĄCY DO CELU

 

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 25  Strona 26  Strona 27  Strona 28  Strona 29

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE