Ładowanie

Turysta zwiedzi gmine, zanim ja odwiedzi

Żeby przyciągnąć do swojego miasta współczesnego turystę, nie wystarczy dobrze skrojona oferta. Niezwykle ważny jest sposób jej zaprezentowania na własnej stronie WWW oraz dostarczenie potencjalnemu podróżnikowi argumentów, dla których zdecyduje się odwiedzić to miejsce, a nie inne. Poniżej o tym, jakie zabiegi promocyjno - informacyjne warto podpatrzyć od wybranych przez nas miejscowości.

Turysta – ktoś, kto odwiedza naszą miejscowość czy to z przypadku, czy z góry określonym celem wizyty. Zatrzymuje się przejazdem lub zostaje na kilka dni. Korzysta biegle z Internetu lub woli tradycyjne informatory. Jednym słowem to ktoś. Nie łatwo też dokładnie policzyć przyjezdnych, określić ich skali. Oczywiście są miejscowości w Polsce, które próbują znaleźć sposób mierzenia liczby odwiedzających. Jako przykład niech posłuży Sandomierz, tam dzięki tzw. city placement (osadzenie akcji serialu „Ojciec Mateusz” w Sandomierzu) przyczyniło się do wzrostu liczby turystów. Liczba sprzedanych biletów do najczęściej odwiedzanych przez turystów miejsc wzrosła o 40 proc. i wyniosła 373 tysiące.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 31  Strona 32  Strona 33

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE