Ładowanie

ADAPTACJA, EWOLUCJA CZY REWOLUCJA

Rebranding związany jest z odświeżeniem wizerunku miasta, gminy, powiatu lub województwa i określany mianem rewitalizacji marki. Jak łatwo się domyśleć, nie może i nie powinien dotyczyć wyłącznie logo. Podejmując się zmiany identyfikacji wizualnej powinniśmy zatem rozumieć jej sens oraz cel. Rzeczywistość samorządowa wygląda niestety pod tym względem różnie, choć przecież dobrze wykreowana i spójnie prowadzona marka jest idealnym sposobem na wyróżnienie się spośród konkurencji i zostanie lepiej zapamiętanym przez turystów i inwestorów.  

 

 

Rebranding związany jest z odświeżeniem wizerunku miasta, gminy, powiatu lub województwa. Jest nazywany również rewitalizacją marki i – jak łatwo się domyśleć – nie może i nie powinien dotyczyć wyłącznie logo. Rozumienie rebrandingu musi sięgać głębiej, nie wiązać się jedynie z aktualizacją istniejącej strategii marki bądź opracowaniem nowej. Rzeczywistość samorządowa wygląda niestety pod tym względem, delikatnie mówiąc, różnie. Zaznaczyć trzeba, że po dwudziestu latach marketingu miejsc w Polsce większość samorządów ma już za sobą pewną pulę doświadczeń bezpośrednio
związanych z brandingiem. Część z nich może pochwalić się nawet nie tylko stworzonymi w tym czasie strategiami marki, ale również jednym lub kilkoma podejściami do jej rewitalizacji.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 47  Strona 48  Strona 49  Strona 50  Strona 51

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

JUSTYNA TUCKA MARZEC 2 (14) 2019

NOWOCZESNA MARKA POWIATU

Dlaczego warto poświęcać czas na budowanie spójnej marki powiatu? Okazuje się, że może ona służyć tworzeniu zintegrowanej oferty społecznej, kulturalnej i gospodarczej gmin, promowaniu walorów danego obszaru, integrowaniu mieszkańców oraz budowaniu lokalnej tożsamości. Korzys... Czytaj więcej