Ładowanie

Dlaczego w roku 2020 będą królować podcasty?

Polacy słuchają coraz więcej podcastów. W 2020 roku, zgodnie z prognozami, tendencja ta ma wzrastać. Odważne marki mogą stać się na tym polu trendsetterami, ponieważ model biznesowy podcastów jest zwyczajnie opłacalny.

D ACZEGO LUDZIE CHĘTNIE SŁUCHAJĄ PODCASTÓW ?

 

Powodów jest wiele, ale zacznijmy od tego, że jest to przede wszystkim bardzo proste w obsłudze, a dodatkowo – w większości przypadków – darmowe. Stosunkowo jeszcze bardzo rzadko są w nich reklamy, które tak mocno rozpraszają w radiu i telewizji, a nawet podczas czytania artykułów w Internecie. Reklamowanie jest zazwyczaj transparentne, prowadzący podcast może zaznaczyć na początku, że na przykład partnerem serii opowieści o Bieszczadach jest „woda pochodząca z…”, tym samym odbiorcy uświadamiana jest płatna współpraca. Świadomych słuchaczy nie warto okłamywać, tym samym naruszając swoją wiarygodność. Coraz częściej słuchacze oczekują ciekawych, konkretnych i często dłuższych treści, które z reguły nie otrzymują tak długiego czasu antenowego w tradycyjnych mediach. Audytorium zaczyna rozumieć, że sponsorowane materiały nie muszą odbiegać merytorycznie od innych, a pozwalają przede wszystkim poprawić jakość produkcji.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 39  Strona 40  Strona 41  Strona 42

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE