Ładowanie

Ekopromocja w turystyce

Ostatnio pojawia się coraz więcej inicjatyw mających na celu podniesienie świadomości ekologicznej w społeczeństwie oraz ograniczenie szkodliwego wpływu człowieka na środowisko. Działania podejmowane są na bardzo różnych poziomach – zarówno w pracy, jak i w domu, przez osoby indywidualne albo całe społeczności. O różnych przykładach ekologicznych rozwiązań słyszymy też coraz częściej w urzędach, instytucjach i biurach.

 

EKO W URZĘDZIE

Instytucje państwowe mogą być wyznacznikami dobrych praktyk – prócz ekologicznych haseł oraz dbałości o środowisko naturalne wdrażanych zgodnie z odgórnymi wytycznymi, mogą wprowadzać rozwiązania innowacyjne, które będą mniej szkodzić środowisku naturalnemu. Wiele urzędów już dzisiaj nie tylko w teorii realizuje nowe rozwiązania. Tak zwany green marketing nie tylko kreuje proekologiczne postawy, ale i zbliża do nich urzędową codzienność. Sprawia, że podejmowane decyzje w różnych resortach mają na względzie również czynniki ekologiczne. Oczywiście od tej tendencji nie jest wolna ani turystyka, ani promocja. A promocja w turystyce też może być eko.

 

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 13  Strona 14  Strona 15

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

ROBERT STĘPOWSKI WRZESIEŃ 5 (17) 2019

Partycypacja i odpowiedzialność społeczna. Wnioski z nowego raportu: Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów w 2018 roku

Mieszkańcy są najlepszymi ambasadorami swojej miejscowości i to oni są najważniejszą grupą odbiorców działań marketingowych realizowanych przez polskie samorządy. Gospodarka staje się ważniejsza od wizerunku. To najważniejsze wnioski płynące z tegorocznej edycji raportu „Wydatki i dz... Czytaj więcej