Ładowanie

Jak w nadchodzącym roku urząd powinien zmienić komunikację z mieszkańcami?

Urzędowe wydziały promocji zasilają coraz młodsze kadry, których prawdopodobnie większość bardzo by chciała, by całą komunikację z mieszkańcami móc prowadzić wyłącznie za pośrednictwem Internetu albo – jeszcze lepiej – portali społecznościowych. Czy 2019 rok to dobry moment na taką rewolucję? Wszystko wskazuje, że – przynajmniej w przypadku małych i średnich ośrodków – absolutnie nie.

 

Chyba każdy, kto zajmuje się na co dzień szeroko rozumianą komunikacją z mieszkańcami, zgodzi się, że platformy społecznościowe są może nie idealnym, ale na pewno świetnym narzędziem. Nawet w bezpłatnej formie dają duże pole manewru, a w przypadku wykorzystania kampanii płatnych – jeszcze więcej możliwości: przede wszystkim dzięki dokładnemu ich targetowaniu pod kątem wieku, miejsca zamieszkania czy nawet zainteresowań odbiorców. Przy tych wszystkich zaletach na pewno kuszącym rozwiązaniem jest przeniesienie całej komunikacji właśnie tam, ewentualnie uzupełnienie jej tylko o miejską stronę internetową i komunikaty prasowe wysyłane do lokalnych mediów. Ulegamy temu złudzeniu tym łatwiej, że sami na co dzień zanurzeni jesteśmy głównie w potoku informacji czerpanych właśnie z sieci.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 40  Strona 41  Strona 42

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE