Ładowanie

Klient zadowolony – urząd chwalony, czyli o zasadności badania satysfakcji klienta

Ludzie, których praca związana jest z obsługą klienta, niejednokrotnie mówią, że ich praca byłaby super, gdyby nie ci „okropni” klienci. Generalnie narzekamy, że klienci są coraz bardziej roszczeniowi i krytyczni. Wystarczy jednak, aby odwrócić rolę i być klientem, aby zobaczyć, że my też mamy swoje oczekiwania.

ACH, CI KLIENCI…

 

Na swojej własnej skórze doświadczamy wówczas tego, co znaczy profesjonalna obsługa klienta. Czujemy zadowolenie, kiedy pracownik obsługi poświęca nam czas, wykazuje zainteresowanie naszą sprawą, jest komunikatywny i kompetentny, chce nam pomóc, a przy tym wykazuje się cierpliwością, taktem i empatią

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 34  Strona 35  Strona 36  Strona 37

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE