Ładowanie

Lepiej zapobiegać niż leczyć (choć nie zawsze się da) – przygotowanie jednostki publicznej na kryzys medialny

Gaszenie pożaru – to chyba najbardziej obrazowe porównanie, którym można oddać naturę działań w sytuacji kryzysu medialnego. I jakkolwiek strażacy nigdy ze stuprocentową dokładnością pożaru przewidzieć nie mogą, tak mogą: po pierwsze, mieć przeanalizowane wszystkie najniebezpieczniejsze potencjalne punkty zapalne oraz po drugie, mieć odpowiedni zestaw narzędzi i umiejętności do jego gaszenia. Tę metaforę można odnieść do urzędowych „wydziałów pożarniczych”: komórek ds. komunikacji i rzeczników prasowych.
 

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 40  Strona 41

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

AGATA KRYPCZYK MARZEC 2 (20) 2020

Współpraca z influencerami w instytucji publicznej. Jak działać z wpływowymi osobami w Internecie, skutecznie analizować i nie ryzykować wizerunku

Internet otworzył wiele możliwości i dróg promocji dla marek. Można promować się na swoich profilach, ale również delegować promocję na zewnątrz. Jednym ze sposobów jest współpraca z influencerami, czyli internetowymi postaciami mającymi wpływ na społeczeństwo. Pod ich... Czytaj więcej