Ładowanie

Partycypacja i odpowiedzialność społeczna. Wnioski z nowego raportu: Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów w 2018 roku

Mieszkańcy są najlepszymi ambasadorami swojej miejscowości i to oni są najważniejszą grupą odbiorców działań marketingowych realizowanych przez polskie samorządy. Gospodarka staje się ważniejsza od wizerunku. To najważniejsze wnioski płynące z tegorocznej edycji raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”.

 

Wydatki na działania promocyjne poszczególnych samorządów od kilku lat pozostają na stabilnym poziomie i nie ulegają zbyt wielkim wahaniom, choć oczywiście zależy to od poszczególnych JST. Nie same liczby są jednak najważniejsze – choć te znajdziecie w edycji 2018–2019 raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów” – ale ich struktura i zauważane trendy. Analizując ubiegłoroczne działania marketingowe polskich samorządów, bardzo wyraźnie widać istotny trend, który z roku na rok przybiera na sile. Coraz mniej koncentrujemy się na kampaniach wizerunkowych, a środek ciężkości przesuwany jest w kierunku promocji wewnętrznej, skierowanej do mieszkańców i dotykającej istotnych oraz aktualnych problemów społecznych.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 40  Strona 41  Strona 42  Strona 43  Strona 44

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

AGNIESZKA MAJKA WRZESIEŃ 5 (17) 2019

Ekopromocja w turystyce

Ostatnio pojawia się coraz więcej inicjatyw mających na celu podniesienie świadomości ekologicznej w społeczeństwie oraz ograniczenie szkodliwego wpływu człowieka na środowisko. Działania podejmowane są na bardzo różnych poziomach – zarówno w pracy, jak i w domu, przez osoby i... Czytaj więcej