Ładowanie

Zarządzanie markami regionów narciarskich

Choć kurorty narciarskie często znajdują się w rękach prywatnych przedsiębiorców, funkcjonowanie takiego kurortu wpływa pozytywnie nie tylko na rozwój gospodarczy jego właściciela, ale również całego regionu, w którym się znajduje. Dlatego też warto połączyć zasoby biznesowe z samorządowymi w celu promowania takich ośrodków.

CO JES T IS T O T NE PR Z Y PROMOWA NIU REGIONÓW NARCIARSKICH

 

Turystyczne regiony narciarskie to jedne z najbardziej na świecie wyraźnych przykładów regionów wyspecjalizowanych. Nagromadzenie funkcji turystycznych wokół sportów zimowych stanowi z jednej strony o sile marek i ułatwia komunikację marketingową do grupy o sprecyzowanych potrzebach. Z drugiej strony może być jednak problemem, którego głównym powodem jest zjawisko sezonowości, czyli uzależnienia od pory roku i warunków pogodowych. Dlatego ważne jest, aby zwrócić uwagę na atrakcyjność promowanego regionu nie tylko w trakcie sezonu narciarskiego, ale i poza nim. Warto więc wskazać na interesujące szlaki, zabytki, wydarzenia kulturalne, a także na inne walory danego terenu, które w jakiś sposób mogą go wyróżniać, a także zachęcać turystów do odwiedzin.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 29  Strona 30  Strona 31  Strona 32  Strona 33

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE