Ładowanie

pod patronatem MwU - Przykładowe Artykuły

TOUR SALON – targi z gwarancją jakości

W dniach 1–3 lutego 2019 roku odbędzie się trzydziesta, jubileuszowa edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. Tak długa historia tego wydarzenia to konsekwencja ścisłej współpracy z branżą, ogromnego zaangażowania w budowanie solidnych fundamentów zapewniających wystawcom efekty biznesowe.

Robert Stępowski

Raport Wydatki i działania promocyjne JST pod patronatem "Marketingu w Urzędzie"

Największe polskie miasta planują w 2018 r. wydać na promocję mniej niż w 2017 r. W kwietniu zostanie opublikowany najnowszy raport analizujący wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów.

II Forum Inteligentnego Rozwoju

II Forum Inteligentnego Rozwoju to innowacyjna płaszczyzna styku trzech kluczowych filarów polskiej perspektywy inteligentnych specjalizacji: biznesu, samorządu i nauki.

Piotr Dzik

Relacja z gali perły samorządu. Aktywne zarządzanie rozmową

Samorząd rozumiany jako relacja władz i wspólnoty mieszkańców wymaga tego, by obie wymienione strony po pierwsze rozmawiały, po drugie zarządzały komunikacją i po trzecie, by te rozmowy nie były pasywną, spóźnioną i nerwową reakcją na rosnące problemy a aktywnym ich przewidywaniem. I o tym, choć nie tylko, rozmawiano na Kongresie „Perły Samorządu” w Gdyni 25-26 maja 2017 r.

Rady na kryzys

Już w dniach 21 i 22 kwietnia br. w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017, którego uczestnicy dowiedzą się m.in. jak uniknąć kryzysu w mediach i co zrobić, gdy pojawi się kryzys w komunikacji wewnętrznej. Prześledzą też przebieg rzeczywistych sytuacji kryzysowych i sposoby ich zażegnania.

III Europejski Kongres Samorządów

W dniach 27-28 marca br. Kraków został samorządową stolicą Europy. Blisko 1800 osób – liderów regionalnych, przedstawicieli administracji państwowej, świata nauki, biznesu i kultury, NGO oraz mediów z ponad 40 krajów – wzięło udział w III Europejskim Kongresie Samorządów, który przebiegał pod hasłem: „Samorządy w obliczu wyzwań XXI wieku”.

Zapowiedź Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Jakie działania podejmować, by uniknąć kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Ilona Grzywińska – Communications Manager w firmie UBER, Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak – Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.