Już w dniach 21 i 22 kwietnia br. w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017, którego uczestnicy dowiedzą się m.in. jak uniknąć kryzysu w mediach i co zrobić, gdy pojawi się kryzys w komunikacji wewnętrznej. Prześledzą też przebieg rzeczywistych sytuacji kryzysowych i sposoby ich zażegnania.
Tegoroczna edycja największego w Polsce spotkania praktyków public relations będzie w całości poświęcona tematyce związanej z kryzysem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziął udział w kilkunastu wystąpieniach, podczas których poznają praktyczne rozwiązania sytuacji kryzysowych oraz przeanalizują rzeczywiste case’y. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Ilona Grzywińska – Communications Manager w firmie UBER, Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak – Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.
Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która – podobnie jak branża ochrony zdrowia – jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska- -Piechocka z firmy Skanska S.A. Natomiast Ilona Grzywińska z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie kongresu.
Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.
Głównym sponsorem kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESSSERVICE Monitoring Mediów.
Partnerem merytorycznym kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.
Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mastengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, Spri- Net, TOP SA oraz VEGACOM SA.
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.