Ładowanie

Biznes w urzędzie dobrze chroniony

Współpraca samorządu z biznesem może być realizowana na różnych płaszczyznach. Ciekawym jej przykładem może być wspólna promocja znanego wydarzenia z założeniem obopólnych korzyści. Gmina Słupsk nawiązała współpracę z organizatorami festiwalu muzycznego, który odbywa się co roku w tym regionie i postanowiła w ten sposób promować swoją kampanię skierowaną do inwestorów. Jak to wyglądało w szczegółach?

CO I GDZIE CHCEMY WYPROMOWAĆ

Z punktu widzenia samorządu ważne jest ustalenie priorytetów i efektów, jakie ma przynieść zainwestowanie środków na promocję podczas danego wydarzenia. W przypadku Gminy Słupsk obecnie promowana jest kampania „Biznes dobrze chroniony” – czyli atrakcyjne tereny inwestycyjne dla biznesu na terenie samorządu. Aby uczynić swoją markę bardziej rozpoznawalną wśród potencjalnych inwestorów samorząd zdecydował się podjąć współpracę z Doliną Charlotty, kompleksem hotelowo-rekreacyjnym, w którym od 13 lat organizowany jest Festiwal Legend Rocka. Co roku festiwal przyciąga miliony turystów z Polski i zagranicy, i sam w sobie jest już rozpoznawalną marką. Na festiwalu gościły gwiazdy estrady i legendy rocka, takie jak Carlos Santana, Deep Purple, The Doors, Bob Dylan, Alice Cooper – i wiele innych gwiazd. Dodatkowo promocja obejmuje również coroczne wydarzenie, czyli Kabareton w Dolinie Charlotty

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 10  Strona 11

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE