Ładowanie

Ferie bez smogu. Pomysł na przyciągnięcie turystów poza sezonem

Wielkimi krokami zbliża się szczyt sezonu turystycznego w Polsce, który zwykle przypada na okres letni. W tym czasie biznes turystyczny nie może narzekać na brak zainteresowania swoją ofertą. Ale co zrobić, aby przyciągnąć turystów poza sezonem? To pytanie szczególnie nurtuje mieszkańców miejscowości nadmorskich, w których ruch turystyczny trwa od Świąt Wielkanocnych do początku roku szkolnego. Jak przyciągnąć podróżnych w okresie zimowym? Przyjrzyjmy się pomorskiej kampanii Ferie bez smogu.

Obecnie polskie miasta całkiem świadomie budują swoją markę wśród potencjalnych turystów, inwestorów czy mieszkańców. Można wskazać liczne przykłady dużych miast czy regionów, które skutecznie wypromowały swój potencjał turystyczny lub gospodarczy. Skoro działania promocyjne można prowadzić na każdym szczeblu administracyjnym, warto porównać jak wygląda kampania turystyczna w odniesieniu do województwa, a jak robią to mniejsze gminy.


Dość przewrotnie jest pisać w okresie letnim o feriach zimowych, jednak może warto już teraz pomyśleć, co zrobić, aby turysta przyjechał do nas nie tylko w sezonie wysokim, ale również zimą.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 19  Strona 20  Strona 21

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE