Ładowanie

GMINA SŁUP(SK) PODPORĄ DLA POSZUKUJĄCYCH INWESTORÓW

Dobrze przygotowana gmina może wyjść naprzeciw wielu potrzebom i oczekiwaniom inwestora oraz uniknąć sporej ilości opóźnień w realizacji inwestycji wyłącznie dzięki wcześniejszemu przewidzeniu i uporządkowaniu toru, jakim potoczy się współpraca z przedsiębiorcą. Aby to się udało, należy jednak podejść do całego zagadnienia jak najbardziej kompleksowo, upewniając się, że inwestor krok po kroku będzie przeprowadzany przez samorząd optymalną ścieżką realizacji inwestycji. To, że jest to możliwe, udowodniła kampania pod hasłem „Gmina Słupsk. Biznes dobrze chroniony”.

 

Idealnym przykładem sposobu na stworzenie wypracowującej wręcz własną markę oferty jest działanie podjęte przez gminę Słupsk, która już od 10 lat prowadzi kampanię „Lecę za miasto”. Jej celem jest zachęcenie mieszkańców miasta do zakupienia nieruchomości i wybudowania domu w gminie Słupsk. Akcja została zaplanowana starannie i wszechstronnie, a jej powstaniu towarzyszyła odpowiednio przygotowana kampania reklamowa, skierowana głównie do mieszkańców okolicznych miejscowości.

 

Gmina postanowiła zaoferować działki budowlane w atrakcyjnych cenach, w przeważającej części wykorzystując swoje możliwości do uprzedniego ich uzbrojenia w niezbędną infrastrukturę. I odniosła sukces. W przetargach na nieruchomości udział wzięło bardzo wiele potencjalnych nabywców, którzy teraz już są stałymi mieszkańcami gminy Słupsk. Ale to nie koniec pozytywnych efektów. Hasło „Lecę za miasto” stało się rozpoznawalnym sloganem wśród mieszkańców regionu, a bocian, który jest maskotką gminy Słupsk, świetnie wpisywał się w formę i sposób reklamy kampanii.

 

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7  Strona 8  Strona 9  Strona 10

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE