Ładowanie

Jak złowic podatnika? Skuteczne kampanie społeczne w pigułce

Dochody z PIT-ów mieszkańców z reguły stanowią od 20 do nawet 40% całkowitych wpływów miasta lub gminy. Nic dziwnego, że samorządy co roku podejmują działania na rzecz uświadamiania tego faktu lokalnej społeczności i nagradzają tych, którzy zdecydują się wykazać gminę jako nowe miejsce zamieszkania. Jak przygotować kampanię społeczną, żeby rzeczywiście odnotować wzrost wpływów z podatków z PIT? Poniżej główne zasady.

Szukając odpowiedzi na pytanie o definicje kampanii społecznej, możemy spotkać sie z określeniem, ze jest to „zestaw róznych działań zaplanowanych w konkretnym czasie, skierowanych do określonej grupy docelowej, której celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec określonego problemu społecznego (...) Kampania społeczna może stosować narzedzia i techniki reklamowe oraz PR.” (cyt. www. kampaniespoleczne.pl) Idąc tym tokiem myślenia, po pierwsze musimy odpowiedziec sobie na pytanie, w jakim celu chcemy zorganizować taka kampanie, do kogo ja skierujemy i co chcemy osiagnąć poprzez nasze działania.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 31  Strona 32  Strona 33

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE