Ładowanie

Skuteczne kampanie wielokanałowe. Wykorzystaj potencjał offline i online

Prowadzenie wielokanałowych działań może być niezwykle skuteczną formą promocji i wykorzystywania potencjału reklamowego wśród różnych grup docelowych. Co ważniejsze, łącząc świat offline i online, dosłownie można poszerzyć zasięg i aktywizować odpowiednie grupy.

Po co działać w różnych kanałach?

Skuteczna promocja w Internecie to nie wszystko, chociaż mogłoby się wydawać, że w obecnych czasach jest niezbędna i niezastąpiona. Wiele gmin wciąż kładzie duży nacisk na standardowe metody promocji: gadżety promocyjne, ulotki, plakaty i bilbordy. Często zapominamy, że te dwa światy można bardzo skutecznie ze sobą łączyć.

Grupa docelowa urzędów jest mocno rozproszona z powodu wielu działań o zróżnicowanej tematyce kierowanej do różnych środowisk. Ze swoim przekazem należy dotrzeć zarówno do najmłodszych odbiorców, jak i tych najstarszych.

Internet nie zapewnia jednak bezpośredniego dotarcia do seniorów, którzy w najniższym odsetku korzystają z sieci, a ich głównym kanałem pozyskiwania informacji są media tradycyjne. Młodzież i osoby w wieku produkcyjnym odnajdują się w Internecie, z którego korzystają na co dzień i to głównie stąd czerpią informacje i wiedzę. Jedną z form przekazu jest także ten w przestrzeni miejskiej. Przepisy regulujące krajobraz jednak bardzo mocno ograniczyły tę formę i zmniejszyły udział tradycyjnych plakatów i bilbordów w przestrzeni publicznej. To jednak stwarza swego rodzaju perspektywy dla tworzenia nienachalnych i zgodnych z regulacjami reklam outdoorowych.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 11  Strona 12  Strona 13  Strona 14

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

RADOSŁAW KNESZ CZERWIEC 3 (9) 2018

Przedsiębiorczy Racibórz

Każdy prezydent, burmistrz czy wójt chce rozwoju przedsiębiorczości. Niestety współpraca pomiędzy samorządem a biznesem na ogół nie jest łatwa. Jak pomóc osobom planującym założenie działalności gospodarczej? Jak doprowadzić do zawiązywania relacji pomiędzy lokalnym bi... Czytaj więcej

KATARZYNA CHOJNOWSKA CZERWIEC 3 (9) 2018

SERM – targowisko nowej ery

Na przestrzeni kilku ostatnich lat ma miejsce bardzo ciekawa transformacja dotycząca sposobu spędzania wolnego czasu. Coraz częściej ludzie rezygnują z konwencjonalnego wyjścia do galerii handlowej czy restauracji. Szukają czegoś więcej. Miejsca, w którym będą mogli nie tylko dobrze zjeść,... Czytaj więcej