Ładowanie

Relacje z mediami w kampanii wyborczej

Zapewne nie każdy kandydat na radnego będzie w czasie kampanii wyborczej miał kontakt z dziennikarzami, ale na pewno przynajmniej raz każdym komitetem wyborczym, kandydatem na wójta, burmistrza lub prezydenta miasta zainteresują się lokalne lub regionalne media. Jak się wtedy zachować? Jakich błędów unikać?

Nawet jeśli nie kandydujesz na wójta, burmistrza czy prezydenta miasta, a jedynie na radnego w niewielkiej gminie, pamiętaj o kilku zasadach, które rządzą w mediach i kierują relacjami z dziennikarzami, aby na własne życzenie nie sprowokować sytuacji kryzysowej, czyli zwyczajnie nie zaszkodzić sobie w czasie kampanii wyborczej. Przyjmij za pewnik, że większość mediów będzie tylko czyhać na twoje potknięcie, te zaś niezbyt ci przychylne zrobią wszystko, co tylko w ich mocy, aby udowodnić wyborcom, że jesteś fatalnym kandydatem nieposiadającym odpowiedniej wiedzy i kompetencji, aby zasiadać w radzie czy też piastować funkcję samorządowego lidera w swojej małej ojczyźnie. Zamieszczone w dalszej części artykułu wskazówki pomogą ci uchronić się przed wpadką, która może ostatecznie skutkować sromotną porażką wyborczą.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 42  Strona 43  Strona 44  Strona 45  Strona 46  Strona 47

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE